29. 2. 2016

JILLIAN MICHAELS - 30 DAY SHRED

Tento program vám jistě nemusím zdlouhavě představovat, protože mnoho z vás v ten moment, kdy chtělo něco málo zhubnout nebo vytvarovat, zvolil již zmiňované 30 Day Shred. A pro ty kteří neví o čem je řeč, ve zkratce: je to 30 denní plán pro začátečníky či mírně pokročilé rozdělený do 3 levlů po 10 dnech, ve kterém procvičujete všechny partie těla. Pro ty, kteří nenávidějí kardio stejně jako já mám špatnou zprávu. Tady se mu nevyhnete. 

Musím říct, že mi to dávalo opravdu zabrat (hlavně druhý level), ale pokud se motivujete a vydržíte, tak se 100% dočkáte výsledků.  Tento program jsem začala cvičit s cílem něco zhubnout a zpevnit tělo, a již po týdnu jsem byla příjemně překvapená - váha šla dolů, svaly na nohou a rukou rostly jak divé a dokonce se mi zvýšila fyzička i síla. 30 Day Shred jsem momentálně cvičila už po třetí a pokaždé jsem byla nad míru spokojená. Bohužel jsem u cvičení nikdy nevydržela déle než pár měsíců, ale to se teď změní!

Co potřebujete?

Podložku na cvičení, činky (já mám 2x 1 kg), vhodnou obuv, pití, popřípadě ručník a motivaci!

Co je důležité?

Určitě necvičte každý den. Tělo potřebuje odpočinek na zregenerování. Ale pokud chcete vidět výsledky co nejdříve udělejte si alespoň jeden den volna. Obecně se doporučuje cvičit 3 - 6x týdně.
Dále je důležité upravit stravu. Bohužel samotné cvičení nestačí, ale neříkám, že jen cvičením nějaký ten pokrok nezaznamenáte. 
Pozor na kolena. V plánu jsou některé cviky u kterých jsou hodně namáhaná kolena, já osobně mám s koleny docela problém. Proto si dávejte pozor, aby špičky nikdy nešly před kolena.

Mé výsledky?

Výsledky nemám nijak extra ohromující a to kvůli tomu, 
že jsem si na konci druhého levlu nechala sestavit výživový plán a byl mi zjištěn zpomalený metabolismus, takže váha šla trochu nahoru. Ale i přes to mám o 1,5 kg váhy dole, zvýšenou fyzičku a konečně mi narostly nějaké ty svaly

A zítra se poštím do Ripped in 30, tak mi držte palce! A co vy, máte s Jillian nějaké zkušenosti? :)