7. 2. 2016

20 FACTS ABOUT ME

Ahojte, já jsem Annie a toto je můj úplě první blog (když nebudeme počítám moje jedenáctiletý úlety). Na blogu se plánuji zaměřovat na mě velmi blízká témata a to: jídlo, cvičení, beauty a fashion, tak snad se budete těšit :). Abych vás hned ze začátku neunudila dlouhými žvásty, tak tady máme
20 divných faktů o mě, abyste o mé osobě měli trochu lepší představu.




1. Spousta lidí mě zná pod přezdívkou Annie, ale mé pravé jméno je Petra.

    Přezdívku mi jednou vymyslela má kamadárka, které jsem mými růžovými vlasy připomínala postavu Annie z League of Legends.
2. Strašně mi vadí, když mi někdo šahá na vlasy.
     Vždy když mi někdo šáhne na vlasy, okamžitě mi na krku naskočí husina a celá se oklepu.
3. Často opakuji frázy: „Já jsem ti to říkala.”
     Asi mám potřebu ze sebe dělat chytrou.
4. Raději poslouchám než mluvím.
     Ve společnosti blízkých lidí jsem šíleně ukecaná, ale jakmile jsem s někým koho dobře nebo vůbec neznám nedokážu ze sebe vysoukat jediné slovo.
5. Jsem upřímný člověk a hodně lidí mě za to odsuzuje.
6. Mám 3 starší sourozence - 2 bratry a 1 sestru.
     Asi si dokážete představit, jak moc mě šikanovali.
7. Občas mi to pomaleji pálí.
8. Můj koníček je cvičení.
9. Miluji čtení knih a to hlavně fantasy.
     Pokud jste nečetli Nástroje smrti nevíte o co přicházíte.
10. Miluji jídlo a nejvíce se můžu utlouct po větrnících.
11. Strašně se bojím vos (včel, sršňů), ale v životě mě žádná nepíchla.
12. V mládí jsem hrála na flétnu a kytaru.
      A ani jedno mi nešlo.
13. Nesnáším starání se o nehty, vždy když si je nalakuji, nevydrží mi hezké déle než 1 den.
14. Moje přírodní barva vlasů je špinavá blond.
15. Na vlasech jsem vystřídala mnoho různých barev (růžovou, modrou, fialovou, oranžovou a mnoho odstínů červené), ale stejně jsem skončila u největší klasiky - černé (ale kdo ví co ještě příjde :D).
16. Miluji dlouhé vlasy, ale v životě jsem neměla vlasy delší než pod prsa.
17. Na začátku puberty jsem začala poslouchat tvrdší hudbu, která je mou láskou dodnes.
      Mými miláčky jsou Three Days Grace.
18. Uši mám roztažené na 16 mm.
19. Dohromady jsem měla 5 piercingů, 2x to byly snakebites a 1x septum, který mám momentálně.
20. Už od malička strašně miluji horory a s oblibou objevuji nové, ale tak 3/4 z nich mě zklamala.
      Např. Dark Skies, The Devil Inside a Oculus jsou top.

Máte také nějaké divné zlozvyky? Přístě u dalšího článku xx.


Žádné komentáře:

Okomentovat