14. 2. 2016

I FELL SICK

A je to tady jako každý rok - Valentýn. Svátek kdy osamělí lidé upadají do depresí, obchody s květinami, čokoládou a dalšími radůstkami mají obrovské tržby a kdy jsou děvčata naštvané, že dostala "jen" kytku a čokoládu. Asi jste uhodli, že Valentýna s přítelem neslavíme. Možná jsem moc velký pesimista (a nebo realista), ale podle mě je to jeden z mnoha zbytečných svátků, kdy se lidi nutí navzájem si něco koupit. Chápu, někdo si dárky dává z radosti, neberu vám to, ale pokud chcete někomu udělat radost, důvod koupit mu dárek nepotřebujete. Nedávno jsem slyšela jednu slečnu, jak kamarádce říká: "Ježiš on bude Valentýn, nevím co mám přítelovi koupit. Zajímalo by mě co mi dá on. Asi kytku.". Tady jasně vidíte, že většina lidí bere tento svátek spíše jako povinnost. Já jsem si Valentýna například užila tak, že jsme s přítelem vyrazili na nákupy, dali si dobré jídlo (hlavně proto, že zítra začínám s tvrdším režimem) a udělali si pohodový večer. 
Takže pokud jste sami a máte deprese, že na Valentýna s nikým nebudete, hoďte to za hlavu a udělejte si něčím radost. Určitě to nebude poprvé, kdy si čokoládu kupujete sami :D.

Jak to máte s Valentýnem vy? Slavíte ho nebo na něj máte podobný názor jako já? Mějte se krásně, vaše Annie xx.

Žádné komentáře:

Okomentovat