24. 2. 2016

MY FAVORITE YOUTUBERS

Jsou tomu zhruba dva roky, co jsem jako většina lidí propadla youtubu. Je to skvělý relax, kouknout se na video vašeho oblíbeného youtubera a zároveň se můžete dozvědět i něco nového a zajímavého. Většinou spíše sleduji české a slovenské youtubery, ale najde se i pár zahraničních, na které se ráda podívám. A tady bych se s vámi chtěla podělit o ty, které již sleduji delší dobu a nebo mě právě naopak zaujali v posledních pár měsících. 


Čeští a slovenští youtubeři


GoGoManTV


Goga některým z vás jistě nemusím vůbec představovat a je to momentálně asi můj nejoblíbenější youtuber. Videa má skvělé zpracovaná a vždy mě pobaví.

LucyPug


Vedle Goga vám můžu hned představit Lucy, což je Gogova přítelkyně. Youtube si založila poměrně nedávno a je velmi sympatická a milá. Točí převážně beauty videa.


Shopaholic Nicol


I přes to, že kanál Nicol by se dal považovat za beauty, což je klasické téma většiny dívčích youtubů, tak natáčí i mnoho jiných a origánálních témat. Stejně jako u Goga mě na Nicol baví hlavně její humor a roztomilost.

Evzuu


Ne tak moc známá, ale i přes to daleko šikovnější než mnoha youtuberek co se týče líčení, je Evžu. Její tutoriály jsou opravdu inspirující a co se mi na ní hlavně líbí je styl.


Dewii


Dewii znám už delší dobu z blogu a mám jí moc ráda, takže jsem byla velmi nadšená, když se rozhodla točit videa. Její youtube je zaměřený na veganství a fitness.


Expl0ited a Moma Horňáková


Sice mají youtube oddělený, ale často natáčí spolu, takže jsem je dala do jedné škatulky. Exp0iteda sleduji delší dobu než Momu a též jako u Goga mám ráda jeho humor a propracovanost videí. Moma má také dobrý humor a její kanál je zaměřený hlavně na beauty (vlastní i blog).


FattyPillowTV


Fattyho jsem objevila poměrně nedávno a když opomenete jeho slovní zásobu, tak je úžasně vtipný. Oceňuji, že si ze svého handicapu dokázal udělat přednost. Chápu, že jeho humor není pro každého a mnoho lidí ho odsoudí kvůli váze, ale mě prostě baví.



Zahraniční youtubeři



PewDiePie


Když jsem psala, že Goga vám jistě nemusím přestavovat, tak o Pewdovi to platí tuplovaně. Ale jistě se tu najdou i tací, co ho neznají. Nesleduji všechny jeho videa a to hlavně z toho důvodu, protože jich vydává hodně, jsou dlouhá a ne všechny témata mě zaujmou. Většinou koukám na gameplaye (hororovky!) a funny videa, ale to záleží jak kdy.


Zmashd


Tuto slečnu nesleduji moc dlouho, ale příjde mi velmi sympatická a vtipná. Určitě se na její kanál podívejte.


Evelina Forsell


Co k ní říct, je prostě krásná, milá a sympatická (dokonalá!). Zabývá se na kanálem převážně beauty videi.


Jaký je váš oblíbený youtuber? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat