13. 3. 2016

BEST OF 2015

Ahojte, vím, že už je březen a nový rok už dávno začal, ale chtěla bych se s vámi podělit o pár mých oblíbenců za uplynulý rok. Nebudu jako všichni a tvrdit vám, že předchozí rok byl zatím můj nejlepší, ale nebyl zdaleka ani nejhorší a objevila jsem pár věcí, na kterých jsem doslova závislá.


Seriál

Jako první jsem vybrala kategorii seriál, protože já seriály naprosto zbožňuji. Můžete se u nich skvěle odreagovat a hlavně trvá nějakou tu dobu než je dokoukáte a to se mi hodí, protože občas opravdu nevím, co dělat (když nemám zrovna hafo učení).

A co jiného jsem mohla vybrat než Game of Thrones? Poslední série skončila naprosto úžasně a už se nemůžu dočkat až v dubnu výjde nová. Panebože já jsem tak natěšená :D


Deanerys  💜


Film

Pro mě vybrat jeden jediný film je opravdu těžké, protože s přítelem koukáme na filmy hodně často, a proto jsem vybrala rovnou tři - Rezistence (pokračování Divergence), Interstellar a Marťan. Všechny tři mě strašně bavily (Rezistence mě dokonce bavila více než první díl) a jsem ráda, že Rezistence má za chvíli pokračování. Pokud jste nečetli trilogii Divergence, tak určitě doporučuji!



Kniha

Za minulý rok jsem přečetla méně knih, než bych chtěla, ale i přes to jsem si zamilovala
sérii knih a to Nástroje smrti. Jde spíše o holčičí knihy, protože moc kluků vám romantickou, fantasy knihu číst nebude. Jak mě bavily knihy, tak film byl podle mě propadák.


Hudba

Napoprvé jsem chtěla vybrat pouze jednu písničku, ale když jsem zapřemýšlela, zjistila jsem, že je to zatraceně těžký úkol, tak jsem pro jistotu vybrala celé album a to od Get Scared - Demons. Poslouchám tvrdší hudbu, takže to 100 % nebude pro všechny, ale věřím, že některým z vás by se tato méně známá kapela mohla líbit.



Kousek oblečení

Za mě určitě mé milované creepersky! Toužila jsem po nich strašně dlouho, konečně jsem si je objednala a staly se mými nejoblíbenějšími.


Kosmetický produkt

Jelikož mám hodně mastnou pleť, tak pro mě byl opravdu boj najít takový krém, který by mi pleť nemastil a mohla bych ho nosit i přes den. A konečně jsem objevila tento malý zázrak. Skoro okamžitě se vsákne do kůže, dobře hydratuje a cena je velmi příznivá. Pokud máte také mastnějíší pleť, určitě se po něm podívejte :).


A hned vedle krému jsem si zamilovala tento mycí gel na obličej. Mám po něm méně aknózní pleť, moc nevysušuje a ani se mi po něm nijak zvlášť nemastí pleť. Jen cena je trochu vyšší.


Gurmánský zážitek

Za minulý rok jsem hned třikrát ochutnala jídlo, ke kterému jsem měla delší dobu averzi a to je sushi. Když jsem ho totiž měla úplně poprvé, tak bylo kupované z nějakého supermarketu a vůbec mi nechutnalo. Ale když jsem ho ochutnala po delší době znovu v asijské restauraci tak mi moc zachutnalo a dokonce mohu říct, že se stalo jedním z mých oblíbených jídel.


Jaký je váš oblíbený seriál za rok 2015? :)



Žádné komentáře:

Okomentovat