20. 2. 2016

MY BODY MODIFICATIONS

Piercingy


Ve čtrnácti letech jsem strašně toužila po tom nechat si píchnout snike bites. V této době měla moje kamarádka za sebou pár propichů (hlavně uší), takže jsem si říkala, že když mi to píchne ona, tak bude super, že ušetřím. Nejenže neměla ani trochu sterilní prostředí (a vícekrát použitou kanylu), ale dokonce mi piercingy píchla absolutně křivě. Snike bites se mi zahojily do měsíce, jen mi na mě přišly strašně hrubé a vadilo mi jak jsou křivé, takže jsem je asi po čtvrt roce vyndala.

Bohužel jsem byla hloupá a neponaučila jsem se a snike bites mi začaly chybět (prostě jsem měla potřebu mít nějaký kov v obličeji). Opět mi je píchala kamarádka za naprosto stejných podmínek, znovu křivě. Tentokrát jsem měla navíc problém s tím, že mi neustále vypadávaly kuličky. A jelikož se mi nelíbily napoprvé, tak samozřejmě ani tentokrát, takže šly opět ven. Po vyndání mi piercingy přes noc zarostly a zůstaly mi po nich čtyři drobné jizvičky, které mám dodnes, ale pokud o nich nevíte nebo si mě zdlouhavě neprohlížíte, ani si jich nevšimnete.
Snike bites

Po této zkušenosti jsem žádný piercing radši nechtěla. Jenže jak čas plynul, začala jsem uvažovat o septumu. Po předchozích zkušenostech, jsem se piercingů trochu obávala, proto jsem počkala tři roky a zašla si na něj do salónu. Vše proběhlo v naprostém pořádku a vpich mě skoro ani nebolel. Hojení piercingu bylo vcelku nepříjemné (kvůli mému chronickému smrkání) a trvalo skoro dva měsíce. Ale teď jsem s ním maximálně spokojená.

Moc se mi v poslední době zalíbila medusa, ale to je ještě ve hvězdách :).

Tunely


Pravé ucho jsem začala roztahovat zhruba ve třinácti letech a to kombinací roztahováků z plastu a fima. Jelikož jsem netrpělivý člověk, roztahovala jsem ho po cca 2 mm za týden (samozřejmě jsem často na nějakých velikostech dávala delší dobu pauzu), což je naprosto nevhodné, takže se mi občas stalo, že mi ucho začalo hnisat. Když jsem ucho měla roztažené na 14 mm, rozhodla jsem se k pravému uchu roztáhnout i levé, které jsem měla roztažené o poznání rychleji (proto také dnes dirka vypadá hůře). Proces tohoto roztahování probíhal zhruba tři roky a po třech letech jsem se rozhodla roztáhnout uši na 16 mm, což je má současná velikost.

Roztahováky jsem si jednu dobu vyráběla z fima sama, protože jsem nemohla nikde najít potřebné velikosti, ale myslím si, že byly v celku povedené a určitě mě vyšly levněji než z obchodu a výroba byla velmi jednoduchá.


To, co mi zbylo z mé sbírky (nejsou všechny) - modré roztahováky jsem vyráběla sama

Co se týče péče o roztažené uši, tak na noc tunely vyndavám, ráno a večer uši i tunely myji mycím gelem společně s obličejem a mažu hydratačním krémem.

Zatím další roztahování neplánuji, ale určitě bych se poučila z mých předešlých chyb (nepoužívat roztahováky z fima - nevhodný materiál a jsou příliš těžké, neroztahovat více jak 1 mm za týden).


Již dlouhou dobu toužím po tetování, ale nejsem si jistá, jestli se k tomu někdy dokopu a našetřím si nebo zda budu někdy vůbec schopná promyslet si, co chci. Tak možná někdy v budoucnu. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat