21. 3. 2016

MARCH TASTING | BULGUR + MARINATE TOFU

Ahojte :) Minulý měsíc byl pro mě zlomový, protože jsem z velké části přešla na rostlinnou stravu a nechala si sestavit výživový plán od Dewii. A s tímto zlomem jsem vyzkoušela mnoho nových potravin, které jsem do této doby ještě neměla příležitost ochutnat - datlový sirup, seitan, rýžové mléko, kokosové mléko, rýžové vločky, jáhlové vločky, bílý sójový jogurt a ovocný sójový jogurt (snad jsem nic nevynechala). A jelikož mi všechny tyto potraviny strašně chutnaly a byla jsem nadšená z obměny jídelníčku, tak jsem se rozhodla, že každý měsíc ochutnám alespoň jednu novou potravinu. A tento měsíc to vyhrálo marinované tofu a bulgur

Tofu jsem si v poslední době zamilovala - ať už natural a nebo uzené, ale nikdy jsem neochutnala žádnou jinou příchuť. Ale když jsem byla v Bille naposled a uzené už neměli, tak jsem sáhla po marinovaném. A musím vám říct, že vůbec nelituji! Předčilo veškerá má očekávání a zatím mi tedy chutná ze všech nejvíce. Takže kdybych ho měla ohodnotit, tak mu dám bez zdráhání 5/5.

Po bulguru jsem už pokukovala delší dobu, tak jsem ho při poslední návštěvě Kauflandu konečně hodila do košíku. Dnes jsem si z něj uvařila oběd a moc mi kombinace bulguru, zeleniny a tofu chutnala. Určitě z něj nejsem tak odvařená jako z marinovaného tofu, ale určitě si těch 5/5 také zaslouží. 

Omlouvám za za nefotogeničnost jídla :D.


Zkoušeli jste alespoň jednu z těchto potravin (názor)? :)




Žádné komentáře:

Okomentovat